Powiadom mnie o dostępności

Zawory regulacji ciśnienia do FIAT DUCATO

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ograniczenia producenta: Citroen; Fiat; Ford;, Masa [g]: 160
260,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z materiał...
373,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
208,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
192,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
216,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wersja: DENSO
430,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT, Rodzaj zaworu: zawór sterujący, Układ wtryskowy: Wtrysk bezpośredni Common...
460,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Zawór regulacji ciśnienia w samochodzie FIAT DUCATO

W wybranych wersjach silnikowych samochodu FIAT DUCATO stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie FIAT DUCATO

Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu FIAT DUCATO podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.

FIAT DUCATO – jak zdiagnozować usterkę zaworu regulacji ciśnienia paliwa?

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie FIAT DUCATO łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.