W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.

close-white-preheader1fcaa42b
close-white0bb25abb
Powiadom mnie o dostępności
waiting4cb911ab

Zawory regulacji ciśnienia do HYUNDAI SANTA FÉ III

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór regulacji ciśnienia NTY ESCV-HY-000

Rodzaj zaworu: Zawór sterujący

Układ wtryskowy: Wtrysk bezpośredni common-rail

154,04

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

map-marker-mini21468e5b

Kraków: już jutro

truck-delivery-outline-darkgrey126432d0

U ciebie: już jutro

154,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647
arrow-gray-pagination-bottom05c1a647

Części zamienne do HYUNDAI SANTA FÉ III

Zawór regulacji ciśnienia w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ III

W wybranych wersjach silnikowych samochodu HYUNDAI SANTA FÉ III stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ III

Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu HYUNDAI SANTA FÉ III podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.

HYUNDAI SANTA FÉ III – jak zdiagnozować usterkę zaworu regulacji ciśnienia paliwa?

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ III łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.