10 produktów
Wybierz auto
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Układ wtryskowy: Wtrysk bezpośredni common-rail
698,95
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
698,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
358,23
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
358,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
370,53
zł/szt.
Kraków: czw. 26.06
U ciebie: czw. 26.06
370,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Układ wtryskowy: Wtrysk bezpośredni common-rail
554,82
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
554,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
381,98
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
381,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
251,32
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
251,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer seryjny: Escv-hy-001
319,39
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
319,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVHY000
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Układ wtryskowy: Wtrysk bezpośredni common-rail
146,16
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
146,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG02802
Ciężar [kg]: 0.274
Zdjęcie producenta: 1
571,97
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
571,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPPCV199
290,37
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
290,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
W wybranych wersjach silnikowych samochodu HYUNDAI stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.
Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu HYUNDAI podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.
Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie HYUNDAI łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.