Powiadom mnie o dostępności

Zawory regulacji ciśnienia do NISSAN ALMERA II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ograniczenia producenta: Toyota, Masa [g]: 200
720,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: Nissan; Mazda; GM, Masa [g]: 160
324,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT
377,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ograniczenia producenta: Toyota
599,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Numer seryjny: ESCV-RE-006
238,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
363,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
107,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Zawór regulacji ciśnienia w samochodzie NISSAN ALMERA II

W wybranych wersjach silnikowych samochodu NISSAN ALMERA II stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie NISSAN ALMERA II

Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu NISSAN ALMERA II podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.

NISSAN ALMERA II – jak zdiagnozować usterkę zaworu regulacji ciśnienia paliwa?

Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie NISSAN ALMERA II łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.