8 produktów
Wybierz auto
0382DCRS210120
Ograniczenia producenta: Toyota
Masa [g]: 200
808,19
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
808,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0382DCRS300120
Ograniczenia producenta: Nissan; mazda; gm
Masa [g]: 160
345,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
345,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
364,71
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
364,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
354,78
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
03969109904
170,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVTY001
Ograniczenia producenta: Toyota
599,94
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
599,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Numer seryjny: Escv-re-006
239,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
239,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
122,58
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 06.05
U ciebie: wt. 06.05
122,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W wybranych wersjach silnikowych samochodu NISSAN ALMERA II stosowany jest zawór regulacji ciśnienia paliwa, którego funkcją jest otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do układu wtryskowego. W ten sposób regulowane jest ciśnienie paliwa, gdyż zawór odcina jego dopływ w momencie, gdy ilość jest wystarczająca do osiągnięcia potrzebnej wartości ciśnienia.
Niestety usterki zaworu regulacji ciśnienia dają w przypadku samochodu NISSAN ALMERA II podobne objawy do awarii innych podzespołów. Mogą być to problemy z nierównomierną pracą silnika podczas jazdy lub jego dławieniem się, a także nagłymi spadkami obrotów na biegu jałowym. Niekiedy objawy te połączone są z zapaleniem się kontrolki „check engine” na desce rozdzielczej pojazdu.
Objawy awarii zaworu regulacji ciśnienia w samochodzie NISSAN ALMERA II łatwo pomylić z objawami występującymi w przypadku zacierania się pompy paliwa lub zatkania filtra paliwa. Diagnostykę warto rozpocząć od odczytania kodów usterek, zapisanych w pamięci komputera pojazdu. Do fachowej diagnostyki zaworu regulacji ciśnienia wykorzystuje się manometr, za pomocą którego można zmierzyć, czy dawkowanie paliwa przez zawór jest prawidłowe.