Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do FIAT 500X

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: LOB306687

Przegub LÖBRO 306687

Długość [mm]: 149, Wymiar gwintu: M24x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Wewnętrzn...
297,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LOB306686

Przegub LÖBRO 306686

Długość [mm]: 147, Wymiar gwintu: M24x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Wewnętrzn...
244,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LOB306684

Przegub LÖBRO 306684

Długość [mm]: 147, Wymiar gwintu: M24x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25, Wewnętrzn...
252,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0404OJK58002

Przegub SNR OJK58.002

Długość [mm]: 85, Wymiar gwintu: M24x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Wewnętrzne...
284,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MTL151912

Przegub METELLI 15-1912

Strona zabudowy: od strony koła, Wymiar gwintu: M24x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27...
181,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MTL151964

Przegub METELLI 15-1964

Wymiar gwintu: M24 x 1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Wewnętrzne uzębienie, od str...
166,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP817084

Przegub GSP 817084

Długość [mm]: 148, Wymiar gwintu: M24x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Wewnętrzn...
81,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPWFT042

Przegub NTY NPW-FT-042

Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Specyfikacja: MTM
200,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MTL151967

Przegub METELLI 15-1967

Wymiar gwintu: M24 x 1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Wewnętrzne uzębienie, od str...
188,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LOB306664

Przegub LÖBRO 306664

Długość [mm]: 147.7, Wymiar gwintu: M24x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27, Wewnętr...
255,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Przegub wału napędowego w samochodzie FIAT 500X

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe FIAT 500X. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu FIAT 500X przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe FIAT 500X?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem FIAT 500X nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – FIAT 500X

Łącznik wału napędowego w pojazdach FIAT 500X wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów FIAT 500X oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie FIAT 500X?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach FIAT 500X, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.