13 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25
Rozwiń więcej danych
112,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
112,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX492819
96,29
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
96,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502216SPA
Ciężar [kg]: 0.31
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 22
Rozwiń więcej danych
63,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWKA318
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego
98,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
98,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1211I30ATLH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 1.888
Rozwiń więcej danych
200,59
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
200,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 32.5
46,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499824132
Długość [mm]: 149
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
99,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2211EDLH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 2.31
Rozwiń więcej danych
283,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
283,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES1211SOL2WD
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 1.815
Rozwiń więcej danych
177,73
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
177,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502211CERII16
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 2.146
Rozwiń więcej danych
225,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
225,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP824227
Długość [mm]: 151
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
122,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
122,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499639052
Długość [mm]: 149
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25
Rozwiń więcej danych
86,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
86,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2210CERA46
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 1.955
Rozwiń więcej danych
204,37
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
204,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe KIA CERATO II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu KIA CERATO II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem KIA CERATO II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach KIA CERATO II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów KIA CERATO II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach KIA CERATO II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.