15 produktów
Wybierz auto
Jakość: Standard
Średnica 1 [mm]: 26.99
Rozwiń więcej danych
42,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
42,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054601162695
Ilość: 1
Wersja wzmocniona: 1
282,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
282,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES2911RRIIIFLH
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 3.555
Rozwiń więcej danych
281,66
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
281,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
108,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
108,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADK83905
Długość [mm]: 76.66
Ciężar [kg]: 0.426
Rozwiń więcej danych
74,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
74,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0469660LL02
Długość [mm]: 74.5
Średnica zabudowy [mm]: 27
51,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
51,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,05
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
128,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH620LL14
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 161
Rozwiń więcej danych
111,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
111,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADJ138905
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 161
Rozwiń więcej danych
162,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
162,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT28085
Średnica 1 [mm]: 30.2
Rodzaj przegubu: Przegub krzyżowy
Rozwiń więcej danych
38,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
38,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV66L02
Długość [mm]: 74.5
Średnica zabudowy [mm]: 27
59,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054601161047
Ilość: 1
225,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
225,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 74.5
Średnica zabudowy [mm]: 27
57,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
57,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPGIL14
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 161
Rozwiń więcej danych
108,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY53141522101HD
Strona zabudowy: Z tyłu
Średnica [mm]: 132
Rozwiń więcej danych
243,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
243,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe LAND ROVER RANGE ROVER II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu LAND ROVER RANGE ROVER II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem LAND ROVER RANGE ROVER II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach LAND ROVER RANGE ROVER II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów LAND ROVER RANGE ROVER II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach LAND ROVER RANGE ROVER II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.