15 produktów
Wybierz auto
0499699148
Długość [mm]: 34
116,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510490935
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
109,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
243,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNKWTY008
Długość [mm]: 82
Średnica do [mm]: 27
62,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
62,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP115162
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Ilość na oś: 2
Rozwiń więcej danych
133,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
133,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
313,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
313,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPZVW037
123,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
123,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502311TOUR
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Ciężar [kg]: 2.4
Rozwiń więcej danych
190,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
190,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550ASNA60F
Średnica [mm]: 27
Wysokość [mm]: 82
Rozwiń więcej danych
99,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040117014
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 0.45
Rozwiń więcej danych
169,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX495197
Strona zabudowy: Przedni odcinek wału napędowego przy mech. różnicowym
Średnica [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
48,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKJA5779
Wymiar gwintu: M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
225,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL151855
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M16x1.5
Rozwiń więcej danych
284,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
284,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP861062
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
108,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
108,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
194,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe VW AMAROK. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu VW AMAROK przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem VW AMAROK nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach VW AMAROK wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów VW AMAROK oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach VW AMAROK, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.