12 produktów
Wybierz auto
GSP602446
Długość [mm]: 528
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 42
Rozwiń więcej danych
265,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWVW062
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 156
Rozwiń więcej danych
237,69
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
237,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 175
Wymiar gwintu: M20x1,5
Rozwiń więcej danych
136,99
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 09.05
U ciebie: pt. 09.05
136,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Grubość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
383,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
383,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT25527
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 168
Rozwiń więcej danych
224,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
484,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 07.05
484,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPZVW044
Strona zabudowy: Od strony koła
120,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 07.05
120,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT25532
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 528
Rozwiń więcej danych
257,58
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT25533
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
165,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DENC120606
Strona zabudowy: Od strony koła
Długość [mm]: 175
Rozwiń więcej danych
141,16
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602429
Długość [mm]: 167.5
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 42
Rozwiń więcej danych
196,39
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
548,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 07.05
548,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe VW CRAFTER II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu VW CRAFTER II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem VW CRAFTER II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach VW CRAFTER II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów VW CRAFTER II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach VW CRAFTER II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.