Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do VW CRAFTER II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: GSP602446

Przegub GSP 602446

Długość [mm]: 528, Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 42, Wewn. uzębienie, ró...
275,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Długość [mm]: 156, Liczba zębów 1: 27, Liczba zębów 2...
356,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Długość [mm]: 528, Uzębienie zewnętrzne od strony mecha...
391,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Grubość [mm]: 36, Ciężar [kg]: 2.25, średnica zewnętrzna [mm]: 159,...
389,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Długość [mm]: 140, Uzębienie zewnętrzne od strony mecha...
205,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LOB306709

Przegub LÖBRO 306709

Długość [mm]: 173.1, Wymiar gwintu: M20x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 44, Wewnętr...
478,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: od strony koła, Długość [mm]: 175, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 44, ...
135,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GSP802542

Przegub GSP 802542

Długość [mm]: 175, Wymiar gwintu: M20X1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 44, Wewnętrzn...
139,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: LOB306710

Przegub LÖBRO 306710

Długość [mm]: 174.8, Wymiar gwintu: M20x1,5, Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 44, Wewnętr...
556,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYNPZVW044

Przegub NTY NPZ-VW-044

Strona zabudowy: od strony koła
163,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Przegub wału napędowego w samochodzie VW CRAFTER II

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe VW CRAFTER II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu VW CRAFTER II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe VW CRAFTER II?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem VW CRAFTER II nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – VW CRAFTER II

Łącznik wału napędowego w pojazdach VW CRAFTER II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów VW CRAFTER II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie VW CRAFTER II?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach VW CRAFTER II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.