-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do AUDI Q7 I (4L)

26 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wał napędowy NTY NWN-AU-009

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1438

1 243,70

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

1 243,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy VIKA 55211006801

Strona zabudowy: Z przodu

678,79

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

678,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 114

Długość [mm]: 518

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

267,73

zł/szt.

Kraków: pt. 23.05

U ciebie: pt. 23.05

267,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy METALCAUCHO 06721

Ciężar [kg]: 0.58

Średnica wewnętrzna [mm]: 30

190,56

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

190,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy VIKA 55211006901

Strona zabudowy: Z tyłu

1 205,63

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

1 205,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy VIKA 55211007901

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1562

1 522,26

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

1 522,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 235043

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 535

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,54

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

278,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900110

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 415,84

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

1 415,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy LÖBRO GKNP10057

Strona zabudowy: Z przodu

Rura o śr. [mm]: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

944,16

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

944,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 343,61 zł

Wał napędowy GSP PS900109

Długość [mm]: 1438

1 476,62

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

1 476,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 299213

Długość [mm]: 523

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

342,98

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

342,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304545

Długość [mm]: 518

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

731,53

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

731,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy LÖBRO GKNP20071

Rura o śr. [mm]: 50

Długość całkowita [mm]: 1562

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 745,29

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

1 745,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305621

Długość [mm]: 530

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

892,66

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

892,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Wał napędowy LÖBRO GKNP10048

Rura o śr. [mm]: 50.2

Długość całkowita [mm]: 670.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 033,82

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

2 033,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 157

Długość [mm]: 740

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,66

zł/szt.

Kraków: pt. 23.05

U ciebie: pt. 23.05

258,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-VW-002

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 632

548,18

zł/szt.

Kraków: śr. 21.05

U ciebie: śr. 21.05

548,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304548

Długość [mm]: 518

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 163,94

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

1 163,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa GSP 235085

Długość [mm]: 525

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

256,17

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

256,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205098

Długość [mm]: 740

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,97

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

306,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI Q7 I (4L)

Wał napędowy w samochodzie AUDI Q7 I (4L) – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie AUDI Q7 I (4L)?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu AUDI Q7 I (4L), zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie AUDI Q7 I (4L)?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie AUDI Q7 I (4L) można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie AUDI Q7 I (4L) – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie AUDI Q7 I (4L) jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie AUDI Q7 I (4L)

W pojazdach AUDI Q7 I (4L) półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu AUDI Q7 I (4L), w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

AUDI Q7 I (4L) – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu AUDI Q7 I (4L) są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.