-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW X3 E83

63 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 205074

Długość [mm]: 675

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

331,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205044

Długość [mm]: 921

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

169,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

169,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 299215

Długość [mm]: 598

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

277,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

277,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1098

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 621

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

251,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-001

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 738

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

349,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

349,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-007

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 718

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

358,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-151

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 603

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

302,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

302,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304674

Długość [mm]: 688

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

937,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

937,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa HART 461 891

Długość [mm]: 625

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

236,16

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

236,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190309

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

300,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

300,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 1197

Długość [mm]: 601

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

457,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

457,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 283,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

1 283,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS0933RA

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Ilość zębów, obręcz abs: 48

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

539,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

539,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 181273

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Ciężar [kg]: 6.074

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

313,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190137

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

377,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

377,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900122

Długość [mm]: 718

652,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

652,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 454 281

Długość [mm]: 621

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,46

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

275,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 1199

Długość [mm]: 625

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

655,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

655,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 1206

Długość [mm]: 679

Otwór o śr [mm]: 8.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

464,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

464,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 14.64.611

Strona zabudowy: Z lewej

379,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

379,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E83

Wał napędowy w samochodzie BMW X3 E83 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW X3 E83?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW X3 E83, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW X3 E83?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW X3 E83 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW X3 E83 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW X3 E83 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW X3 E83

W pojazdach BMW X3 E83 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW X3 E83, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW X3 E83 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW X3 E83 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.