Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do LAND ROVER FREELANDER

46 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 631

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

504,51

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

504,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 595

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,09

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

343,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 592

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,86

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

258,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,33

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

307,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 592

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

350,58

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

350,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 611

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

382,68

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

382,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna

Długość [mm]: 808

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

388,28

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

388,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 629.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

422,67

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

422,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 595

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

388,00

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

388,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 819.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

194,48

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

194,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 554.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,70

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

252,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 592

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

261,20

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

261,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 629

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

224,58

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

224,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

255,98

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

255,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 596

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

274,67

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

274,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 629.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,86

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

352,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 850

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

669,34

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

669,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

389,58

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

389,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Długość [mm]: 611

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

277,22

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

277,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 817

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

505,39

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

505,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER FREELANDER

Wał napędowy w samochodzie LAND ROVER FREELANDER – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie LAND ROVER FREELANDER?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu LAND ROVER FREELANDER, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie LAND ROVER FREELANDER?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie LAND ROVER FREELANDER można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie LAND ROVER FREELANDER – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie LAND ROVER FREELANDER jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie LAND ROVER FREELANDER

W pojazdach LAND ROVER FREELANDER półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu LAND ROVER FREELANDER, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

LAND ROVER FREELANDER – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu LAND ROVER FREELANDER są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.