-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do LAND ROVER FREELANDER I

38 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa SKF VKJC 5962

Długość [mm]: 595

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

345,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

345,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5953

Długość [mm]: 631

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

454,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

454,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-0L-L10

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 595

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

359,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

359,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-0L-L09

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 629.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

391,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

391,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1751

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

246,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

246,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 182

Długość [mm]: 629

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

246,67

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

246,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305644

Długość [mm]: 630

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

753,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

753,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa GSP 299133

Długość [mm]: 631

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

283,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

283,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 251002

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 592

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

261,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

261,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 251009

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 611

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

316,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 251003

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

310,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

310,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 230003

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 630

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

233,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

233,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 230004

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 589

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

229,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

229,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

299,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

299,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

303,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

303,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS7513L

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Długość 1 [mm]: 630

404,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

404,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62L02

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 592

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

360,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

360,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62L03

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 629

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

411,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

411,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62L04

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 613

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

366,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

366,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62L06

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 631

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

396,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

396,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER FREELANDER I

Wał napędowy w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu LAND ROVER FREELANDER I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie LAND ROVER FREELANDER I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I

W pojazdach LAND ROVER FREELANDER I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu LAND ROVER FREELANDER I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

LAND ROVER FREELANDER I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu LAND ROVER FREELANDER I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.