Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do LAND ROVER FREELANDER I

39 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
JAPKO
HART
MAXGEAR
ASHIKA
BGA
FEBI BILSTEIN
NTY
SKF
JAPANPARTS
LÖBRO
MEYLE
Półoś napędowa SKF VKJC 5962

Długość [mm]: 595

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

348,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

348,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5953

Długość [mm]: 631

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

400,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

400,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

299,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

299,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

289,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

289,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

303,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

303,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

283,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

283,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62L04

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 613

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

384,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

384,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62L05

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 611

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

412,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

412,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62L08

Strona zabudowy: Oś tylna

Długość [mm]: 808

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

418,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

418,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62L06

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 631

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

415,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

415,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62L09

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 629.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

477,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

477,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-LR-005

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 881

436,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

436,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 112

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Długość [mm]: 611

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,67

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

244,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 113

Długość [mm]: 808

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

271,65

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

271,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 117

Długość [mm]: 630

Wymiar gwintu: M24 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

271,93

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

271,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 182

Długość [mm]: 629

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,06

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

249,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS7503A

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

373,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

373,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS7513L

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Długość 1 [mm]: 630

404,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

404,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPANPARTS GI-L09

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 629.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

351,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

351,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900331

Typ skrzyni biegów: At/mt

Rodzaj napędu: Napęd na 4 koła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

471,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

471,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER FREELANDER I

Wał napędowy w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu LAND ROVER FREELANDER I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie LAND ROVER FREELANDER I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie LAND ROVER FREELANDER I

W pojazdach LAND ROVER FREELANDER I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu LAND ROVER FREELANDER I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

LAND ROVER FREELANDER I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu LAND ROVER FREELANDER I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.