Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MERCEDES-BENZ KLASA E

46 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 201697

Długość [mm]: 484

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 34

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,96

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

87,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306843

Długość [mm]: 543

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 458,69

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

2 458,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Półoś napędowa NTY NPW-ME-071

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

299,33

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

299,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306799

Długość [mm]: 513

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 050,40

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

2 050,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Wał napędowy, napęd osi MAXGEAR 49-2620

Strona zabudowy: Z przodu

464,03

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

464,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 7740

Długość [mm]: 521

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

851,95

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

851,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-ME-001

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 635

486,35

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

486,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-ME-089

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-me-089

1 475,55

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

1 475,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306380

Długość [mm]: 520

Wymiar gwintu: M16x1,5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 848,73

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

1 848,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Wał napędowy SKF VKJC 3459

Długość [mm]: 771.5

Wymiar gwintu: M26x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

574,66

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

574,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 235009

Długość [mm]: 660

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

266,87

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

266,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-ME-087

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-me-087

1 475,55

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

1 475,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190202

Strona zabudowy: Oś tylna

311,11

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

311,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-ME-007

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 630

555,90

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

555,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-ME-097

Strona zabudowy: Z tyłu

Numer seryjny: Nwn-me-097

1 630,11

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

1 630,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 235001

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

241,15

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

241,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900351

Długość [mm]: 610

644,18

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

644,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900350

Długość [mm]: 609

725,91

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

725,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 7576

Długość [mm]: 488

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

957,36

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

957,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-ME-027

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

339,52

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

339,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ KLASA E

Wał napędowy w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MERCEDES-BENZ KLASA E można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA E

W pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA E półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MERCEDES-BENZ KLASA E – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.