Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MERCEDES-BENZ VITO W639

53 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 2171

1 275,32

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 275,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość całkowita [mm]: 2132

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 57

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 213,15

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 213,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 864

Wymiar gwintu: M29x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

642,95

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

642,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 7-biegowa

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 248,36

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

2 248,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa

Rozstaw osi [mm]: 3200

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 315,84

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

1 315,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2375

1 475,55

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 475,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2372

1 232,02

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 232,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej

Długość [mm]: 865

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

383,77

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

383,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 855

Wymiar gwintu: M29x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 371,60

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 371,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 79,95 zł

Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 860

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

393,61

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

393,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość całkowita [mm]: 2240

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z ramą mocującą

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

5 159,30

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

5 159,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 863

Wymiar gwintu: M29x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

416,90

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

416,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 655

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

357,75

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

357,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość całkowita [mm]: 2143

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z ramą mocującą

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

4 833,11

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

4 833,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2350

Wieloczęściowy: 3-częściowy

1 390,54

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 390,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Wał główny

Długość [mm]: 2402

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 413,72

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 413,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 5-biegowa

Długość [mm]: 2211

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 645,56

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 645,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 7-biegowa

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 325,64

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

2 325,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Rozstaw osi [mm]: 3200

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 392,23

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 392,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 8.485

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 154,14

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

1 154,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ W639

Wał napędowy w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MERCEDES-BENZ VITO W639, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MERCEDES-BENZ VITO W639 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639

W pojazdach MERCEDES-BENZ VITO W639 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MERCEDES-BENZ VITO W639, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MERCEDES-BENZ VITO W639 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MERCEDES-BENZ VITO W639 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.