Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MERCEDES-BENZ VITO

49 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
MAXGEAR
SKF
LÖBRO
MAGNETI MARELLI
FAST
FEBEST
FEBI BILSTEIN
LPR
BGA
JP GROUP
Półoś napędowa GSP 235002

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

224,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

224,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 235011

Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 506

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

224,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

224,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 180784

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 8.316

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

231,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

231,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52596

Długość [mm]: 860

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

343,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JP GROUP 1343100700

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Długość [mm]: 505

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

388,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

388,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 235022

Długość [mm]: 849

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

306,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 4439

Długość [mm]: 653

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

528,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

528,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FAST FT27069

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1023

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

323,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-ME-041

Strona zabudowy: Wał główny

Długość [mm]: 2402

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 259,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

1 259,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-ME-058

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 7-biegowa

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 325,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

2 325,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-ME-059

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 7-biegowa

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 707,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

1 707,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-ME-100

Rozstaw osi [mm]: 3200

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 707,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

1 707,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203200

Długość [mm]: 1020

Wymiar gwintu: M29x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

357,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

357,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 235093

Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej

Długość [mm]: 865

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

438,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

438,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 235016

Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 515

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

236,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

236,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2419

Długość [mm]: 655

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

354,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBEST 1614-639

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 8.485

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 220,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

1 220,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBEST 1614-639646

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 8.88

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

908,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

908,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-ME-152

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

398,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 10.12

398,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ VITO

Wał napędowy w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MERCEDES-BENZ VITO, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MERCEDES-BENZ VITO można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO

W pojazdach MERCEDES-BENZ VITO półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MERCEDES-BENZ VITO, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MERCEDES-BENZ VITO – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MERCEDES-BENZ VITO są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.