35 produktów
Wybierz auto
0499241451
Długość [mm]: 642
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23
Rozwiń więcej danych
251,66
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
251,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP241437
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
205,46
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
205,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499241200
Długość [mm]: 892
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23
Rozwiń więcej danych
267,91
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
267,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
705,28
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
705,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 66,25 zł
0499241463
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
224,65
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
224,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LOB304995
Długość [mm]: 643.5
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
695,34
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
695,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 81,99 zł
HAR462795
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 895
Rozwiń więcej danych
268,02
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
268,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR448926
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 647
Rozwiń więcej danych
191,27
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
191,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR467023
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 870
Rozwiń więcej danych
216,09
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
216,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKJC6310
Długość [mm]: 647
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
393,13
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
393,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP241260
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
242,98
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
242,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGADS6303L
348,66
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
348,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6301R
432,49
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
432,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX492430
254,56
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
254,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX492433
Długość [mm]: 643.5
Wymiar gwintu: M20x1,5
Rozwiń więcej danych
233,28
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
233,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0212E11LH
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 1.836
Rozwiń więcej danych
159,41
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
159,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0212E11MT16L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 691
Rozwiń więcej danych
221,21
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
221,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0212K12LH
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 443.5
Rozwiń więcej danych
150,43
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
150,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB182997
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 7.52
Rozwiń więcej danych
335,79
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
335,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6310L
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
395,01
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
395,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu NISSAN NOTE, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie NISSAN NOTE można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie NISSAN NOTE jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach NISSAN NOTE półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu NISSAN NOTE, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu NISSAN NOTE są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.