-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
62 produktów
Wybierz auto
0499210248
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 642
Rozwiń więcej danych
225,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
225,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499210249
Długość [mm]: 864
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
251,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
251,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC8614
Długość [mm]: 876
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
452,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
452,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC8613
Długość [mm]: 624
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
546,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
546,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR470928
Długość [mm]: 653
Wymiar gwintu: M20 x 1,5
Rozwiń więcej danych
228,26
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
228,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR454287
Długość [mm]: 640
Wymiar gwintu: M24 x 1,5
Rozwiń więcej danych
257,22
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
257,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4846
Długość [mm]: 852
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
490,88
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
490,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC5137
Długość [mm]: 635
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
303,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
303,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
411,00
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
411,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
BGADS6732L
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22
411,90
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
411,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6732R
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22
Długość 1 [mm]: 855
454,99
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
454,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS6733R
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 24
Rozwiń więcej danych
434,03
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
434,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
MTL171215
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
492,82
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
492,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491168
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 626
Rozwiń więcej danych
189,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
189,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510491169
Długość [mm]: 864
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
211,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
211,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX492312
242,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
242,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX492313
321,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
321,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491771
Długość [mm]: 635
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
324,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
324,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491769
Długość [mm]: 860
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
205,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
205,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX491772
Długość [mm]: 850
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
317,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
317,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 207, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 207 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 207 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 207 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 207, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 207 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.