62 produktów
Wybierz auto
MAX491770
Długość [mm]: 635
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
207,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKJC8614
Długość [mm]: 876
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
450,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
450,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499210249
Długość [mm]: 864
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
249,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499210248
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 642
Rozwiń więcej danych
225,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKJC8613
Długość [mm]: 624
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
551,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
551,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
393,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
393,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
483,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
483,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
447,38
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
447,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 81,99 zł
304,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
304,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
0510491169
Długość [mm]: 864
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
213,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
213,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX491768
Długość [mm]: 642
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
188,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX491769
Długość [mm]: 860
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
207,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX491771
Długość [mm]: 635
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
327,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
327,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491772
Długość [mm]: 850
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
320,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491773
Długość [mm]: 657
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
295,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4051
Długość [mm]: 635
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
437,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
437,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4038
Długość [mm]: 655
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
413,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
413,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4843
Długość [mm]: 857
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
389,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
389,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC4851
Długość [mm]: 862.5
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
390,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
390,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC5137
Długość [mm]: 635
Wymiar gwintu: M20x1.5
Rozwiń więcej danych
311,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
311,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 207, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 207 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 207 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach PEUGEOT 207 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 207, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 207 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.