🔥 DO 10 RAT 0% NA ZAKUP CZĘŚCI! RRSO 0%

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT 207

60 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
MAXGEAR
SKF
FEBI BILSTEIN
HART
BGA
MEYLE
SNR
LÖBRO
MAGNETI MARELLI
METELLI
Półoś napędowa GSP 210249

Długość [mm]: 864

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,31

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

242,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1770

Długość [mm]: 635

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

205,31

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

205,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210248

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 642

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

221,36

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

221,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8614

Długość [mm]: 876

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

445,76

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

445,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8613

Długość [mm]: 624

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

546,50

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

546,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210142

Długość [mm]: 648

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

259,38

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

259,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210250

Długość [mm]: 634

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

221,26

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

221,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4843

Długość [mm]: 857

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

378,64

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

378,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 898

Długość [mm]: 864

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

238,21

zł/szt.

Kraków: czw. 30.10

U ciebie: czw. 30.10

238,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 087

Długość [mm]: 634

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

219,40

zł/szt.

Kraków: czw. 30.10

U ciebie: czw. 30.10

219,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 175

Długość [mm]: 620

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

216,77

zł/szt.

Kraków: czw. 30.10

U ciebie: czw. 30.10

216,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 454 287

Długość [mm]: 640

Wymiar gwintu: M24 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

246,45

zł/szt.

Kraków: czw. 30.10

U ciebie: czw. 30.10

246,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 470 928

Długość [mm]: 653

Wymiar gwintu: M20 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

218,73

zł/szt.

Kraków: czw. 30.10

U ciebie: czw. 30.10

218,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182627

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 5.318

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,50

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

249,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK59.011

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 655

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

366,60

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

366,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1773

Długość [mm]: 657

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,04

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

293,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK66.024

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 647

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,99

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

353,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK66.038

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 860

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

309,85

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

309,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182749

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 7.194

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,80

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

275,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 183636

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 5.772

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,46

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

289,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 207

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 207 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 207?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 207, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT 207?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 207 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT 207 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 207 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT 207

W pojazdach PEUGEOT 207 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 207, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT 207 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 207 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.