Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do SAAB 9-3 II

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 221032

Długość [mm]: 605

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

232,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

232,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 1453

Długość [mm]: 600

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

466,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

466,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306302

Długość [mm]: 600

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

704,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

704,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1862

Długość [mm]: 597

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

374,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

374,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2481

Długość [mm]: 602

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

278,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304873

Długość [mm]: 621.1

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 014,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 014,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LPR DS52488

Długość [mm]: 605

Wymiar gwintu: 24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

281,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

281,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1152

Długość [mm]: 605

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

244,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190191

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

361,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

361,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304874

Długość [mm]: 627

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

597,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

597,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LÖBRO 304875

Długość [mm]: 617.2

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

507,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

507,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy LPR DS60465

Długość [mm]: 600

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

347,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

347,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305014

Długość [mm]: 812

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

562,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

562,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa NTY NPW-PL-043

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

300,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

300,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 221036

Długość [mm]: 602

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

276,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 1431

Długość [mm]: 597

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

854,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

854,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 244080

Długość [mm]: 591

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

241,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

241,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS9532

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 27

380,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

380,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 9-3 II

Wał napędowy w samochodzie SAAB 9-3 II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie SAAB 9-3 II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu SAAB 9-3 II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie SAAB 9-3 II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie SAAB 9-3 II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie SAAB 9-3 II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie SAAB 9-3 II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie SAAB 9-3 II

W pojazdach SAAB 9-3 II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu SAAB 9-3 II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

SAAB 9-3 II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu SAAB 9-3 II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.