Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VW MULTIVAN V

142 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 878

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

524,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

524,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 617

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

372,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

372,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 26

Długość 1 [mm]: 930

678,55

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

678,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 12.61

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 152,16

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

1 152,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 13.965

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 536,11

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

1 536,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 879

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

625,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

625,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 7h0407272ad

Długość [mm]: 925

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

432,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 114.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

184,77

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

184,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 853

Wymiar gwintu: M20 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

388,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

388,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 143.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

104,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 617

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

337,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

337,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 883

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

603,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

603,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

Średnica przegubu [mm]: 94.2

283,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

283,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 645

Otwór o śr [mm]: 10.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

378,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

378,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 618

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

577,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

577,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 873

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

575,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

575,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 880

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

777,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

777,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 907

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

574,61

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

574,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

241,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

241,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 861

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

731,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 04.02

731,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW MULTIVAN V

Wał napędowy w samochodzie VW MULTIVAN V – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VW MULTIVAN V?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VW MULTIVAN V, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VW MULTIVAN V?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VW MULTIVAN V można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VW MULTIVAN V – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VW MULTIVAN V jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VW MULTIVAN V

W pojazdach VW MULTIVAN V półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VW MULTIVAN V, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VW MULTIVAN V – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VW MULTIVAN V są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.