🔥 DO 10 RAT 0% NA ZAKUP CZĘŚCI! RRSO 0%

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VW MULTIVAN V

135 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
MAXGEAR
LÖBRO
SKF
HART
LPR
NTY
FEBI BILSTEIN
MEYLE
FAST
MAGNETI MARELLI
VIKA
Półoś napędowa MEYLE 100 498 0616

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 878

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

508,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

508,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 261257

Długość [mm]: 683

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

303,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

303,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203360

Długość [mm]: 617

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

353,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 261258

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Oś tylna, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

326,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5208

Długość [mm]: 857

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

532,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

532,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5204

Długość [mm]: 645

Otwór o śr [mm]: 10.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

376,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304503

Długość [mm]: 641.7

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

999,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 23.10

999,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Półoś napędowa LÖBRO 304491

Długość [mm]: 647

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 105,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 105,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy FAST FT27067

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1025

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

529,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

529,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 5219

Długość [mm]: 618

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

572,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

572,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190108

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

511,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

511,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy VIKA 55211007701

Strona zabudowy: Z tyłu

970,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 23.10

970,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBI BILSTEIN 39890

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 0.88

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

387,71

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

387,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK54.062

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

395,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

395,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VW-129

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 23.10

293,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 100 498 0810

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 867

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

504,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

504,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1826

Długość [mm]: 870

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

312,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy VIKA 55211007601

Strona zabudowy: Z przodu

815,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

815,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa VIKA 44071514901

Strona zabudowy: Z lewej

344,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

344,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 100 498 0713

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

335,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

335,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW MULTIVAN V

Wał napędowy w samochodzie VW MULTIVAN V – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VW MULTIVAN V?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VW MULTIVAN V, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VW MULTIVAN V?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VW MULTIVAN V można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VW MULTIVAN V – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VW MULTIVAN V jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VW MULTIVAN V

W pojazdach VW MULTIVAN V półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VW MULTIVAN V, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VW MULTIVAN V – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VW MULTIVAN V są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.