Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VW MULTIVAN VI

45 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wał napędowy LPR DS61188

Długość [mm]: 144.8

Średnica przegubu po stronie koła [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

114,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305295

Długość [mm]: 690

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

936,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

936,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305296

Długość [mm]: 756

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

873,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

873,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

257,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

257,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 201665OL

Długość [mm]: 614

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

464,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

464,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202361OL

Długość [mm]: 879

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

625,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

625,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202724

Długość [mm]: 867

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

463,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

463,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1817

Długość [mm]: 756

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

329,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

329,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FAST FT27068

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1025

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

560,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

560,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203261OL

Długość [mm]: 857

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

533,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

533,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

121,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

121,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VW-129

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

300,88

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

300,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VW-176

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rodzaj napędu: Napęd na 4 koła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

325,60

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

325,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VW-048

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

Średnica przegubu [mm]: 94.2

271,51

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

271,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

331,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

331,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182111

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 7.692

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

289,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 4733

Długość [mm]: 649

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

507,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

507,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK54.062

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

417,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

417,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FAST FT27054

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

232,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

232,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FAST FT27067

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1025

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

529,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

529,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW MULTIVAN VI

Wał napędowy w samochodzie VW MULTIVAN VI – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VW MULTIVAN VI?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VW MULTIVAN VI, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VW MULTIVAN VI?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VW MULTIVAN VI można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VW MULTIVAN VI – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VW MULTIVAN VI jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VW MULTIVAN VI

W pojazdach VW MULTIVAN VI półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VW MULTIVAN VI, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VW MULTIVAN VI – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VW MULTIVAN VI są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.