Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
7 produktów
Wybierz auto
MALAH189000P
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 135
Rozwiń więcej danych
248,80
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
248,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040970515
Wymiary radiatora: 135 x 268 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
201,74
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
201,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040970528
Wymiary radiatora: 135 x 255 x 32 mm
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
174,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
174,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
143,41
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
143,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
286,57
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
286,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
044654325
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
155,58
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
155,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
192,77
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
192,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe BMW 7. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu BMW 7 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie BMW 7 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.