4 produkty
Wybierz auto
HAR631059
Wymiary radiatora: 250 x 140 x 42 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
51,08
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
51,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971154
Wymiary radiatora: 250 x 140 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
94,34
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
94,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654305
Ograniczenia producenta: Valeo
Grubość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
70,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH245000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
93,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
93,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe CITROËN C2 ENTERPRISE. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu CITROËN C2 ENTERPRISE jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie CITROËN C2 ENTERPRISE jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.