6 produktów
Wybierz auto
207,00
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
207,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR631064
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Rozwiń więcej danych
169,76
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
169,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN40006312
Wymiary radiatora: 290x131x27
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
99,55
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
99,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971158
Dla numeru oe: 6448.s7
Wymiary radiatora: 218 x 155 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
191,84
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
191,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS707095
389,97
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
389,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL811576
Ciężar [kg]: 0.58
283,68
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
283,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe CITROËN C6. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu CITROËN C6 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie CITROËN C6 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.