6 produktów
Wybierz auto
Producenci
ABA0380150010
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 300x177x42
Rozwiń więcej danych
72,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
72,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
64,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN09006129
Wymiary radiatora: 305x176x42
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
57,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
57,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971149
Wymiary radiatora: 303 x 170 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
90,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
90,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
82,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP721422
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
72,26
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
72,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe CITROËN EVASION. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu CITROËN EVASION jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie CITROËN EVASION jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.