Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do FORD C-MAX

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica NISSENS 71770

Wymiary radiatora: 188 x 172 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

260,87

zł/szt.

Kraków: pt. 09.05

U ciebie: pt. 09.05

260,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

124,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

124,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54303

Ograniczenia producenta: Visteon

Grubość [mm]: 32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

235,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71777

Wymiary radiatora: 187 x 174 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

248,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

248,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54365

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem

226,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

226,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAXGEAR AC544315

Ograniczenia producenta: Visteon

Grubość [mm]: 32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

160,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

160,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

175,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

175,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica HART 623 336

Wymiary radiatora: 187 x 174 x 32 mm

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

165,73

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

165,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VAN WEZEL 18006364

Jakość: Ir plus

Wymiary radiatora: 180x183x34

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

134,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

134,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

197,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 08.05

197,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD C-MAX

Nagrzewnica w samochodzie FORD C-MAX – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD C-MAX. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie FORD C-MAX?

Nagrzewnica samochodu FORD C-MAX jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD C-MAX jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

FORD C-MAX – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.