-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do IVECO DAILY IV

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica FAST FT55271

Grubość [mm]: 33

Szerokość [mm]: 220

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,34

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

133,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica DENSO DRR12011

Wymiary radiatora: 220x199,8x33

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

391,39

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

391,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica DENSO DRR12010

Wymiary radiatora: 220x199,8x33

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

360,83

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

360,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VAN WEZEL 28006105

Wymiary radiatora: 220x200x33

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

147,93

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

147,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71817

Wymiary radiatora: 220 x 185 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

177,71

zł/szt.

Kraków: pt. 23.05

U ciebie: pt. 23.05

177,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54219

Ograniczenia producenta: Denso

Grubość [mm]: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

618,38

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

618,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54218

Ograniczenia producenta: Denso

Grubość [mm]: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

171,91

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

171,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 2 000S

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

Długość sieci [mm]: 220

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

199,57

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

199,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do IVECO DAILY IV

Nagrzewnica w samochodzie IVECO DAILY IV – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe IVECO DAILY IV. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie IVECO DAILY IV?

Nagrzewnica samochodu IVECO DAILY IV jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie IVECO DAILY IV jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

IVECO DAILY IV – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.