Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do PEUGEOT 308 I

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MAHLE
VALEO
HART
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
NISSENS
NRF
VAN WEZEL
Nagrzewnica VALEO 812416

Grubość [mm]: 28

Szerokość [mm]: 233.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

199,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

199,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAXGEAR AC598744

Grubość [mm]: 28

Szerokość [mm]: 233.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

149,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

149,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 71162

Dla numeru oe: 6448.s4

Wymiary radiatora: 172 x 232 x 22 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

277,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

277,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica HART 631 067

Długość sieci [mm]: 170

Szerokość sieci [mm]: 223

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

119,05

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

119,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VALEO 812417

Grubość [mm]: 27

Szerokość [mm]: 233.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

354,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

354,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

149,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

149,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54314

Ograniczenia producenta: Valeo

Grubość [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

216,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

216,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 264 000S

Długość sieci [mm]: 172

Szerokość sieci [mm]: 229

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

306,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 270 000S

Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane

Długość sieci [mm]: 232

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

295,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VAN WEZEL 09006281

Wymiary radiatora: 170x232x27

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

124,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

124,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 308 I

Nagrzewnica w samochodzie PEUGEOT 308 I – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PEUGEOT 308 I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie PEUGEOT 308 I?

Nagrzewnica samochodu PEUGEOT 308 I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PEUGEOT 308 I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

PEUGEOT 308 I – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.