Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do PEUGEOT 308

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 28

Szerokość [mm]: 233.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

148,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Dla numeru oe: 6448.s4

Wymiary radiatora: 172 x 232 x 22 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

278,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 28

Szerokość [mm]: 233.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

350,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

350,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 180 x 148 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

212,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu

182,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

182,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 27

Szerokość [mm]: 233.1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

368,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość sieci [mm]: 172

Szerokość sieci [mm]: 229

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

408,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.02

408,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane

Długość sieci [mm]: 232

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

289,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

155,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

155,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość sieci [mm]: 170

Szerokość sieci [mm]: 223

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,74

zł/szt.

Kraków: pt. 07.02

U ciebie: pt. 07.02

115,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Valeo

Grubość [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

241,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

241,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 308

Nagrzewnica w samochodzie PEUGEOT 308 – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe PEUGEOT 308. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie PEUGEOT 308?

Nagrzewnica samochodu PEUGEOT 308 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie PEUGEOT 308 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

PEUGEOT 308 – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.