9 produktów
Wybierz auto
38,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
27,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
67,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418460449P
60,96
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0498479003
Materiał: Stal szlachetna
48,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713167300
Grubość [mm]: 0.4
Długość [mm]: 338
Rozwiń więcej danych
55,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715381300
62,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715380200
38,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
38,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie HONDA ACCORD VII kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach HONDA ACCORD VII pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie HONDA ACCORD VII może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.