7 produktów
Wybierz auto
041713012400
Grubość [mm]: 0.8
Długość [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
11,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
11,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.8
Długość 1 [mm]: 88
Rozwiń więcej danych
10,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
10,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
14,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
14,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
8,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
8,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340712426410
Grubość [mm]: 0.8
8,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
8,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340712522620
Grubość [mm]: 0.4
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
12,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
12,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
10,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
10,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie MERCEDES-BENZ W123 kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach MERCEDES-BENZ W123 pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie MERCEDES-BENZ W123 może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.