63 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341625760
Dostawa na jutro
Nr art: 0340713195700
Dostawa na jutro
Nr art: 0341150860
Dostawa na jutro
Nr art: 0341477640
Dostawa na jutro
Nr art: 0341150111
Dostawa na jutro
Nr art: 0341133520
Dostawa na jutro
Nr art: AUT190019810
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0340713421400
Dostawa na jutro
Nr art: AJU13216100
Dostawa na jutro
Nr art: 0340713842800
Dostawa na jutro
Nr art: BGAMG4557
Dostawa na jutro
Nr art: 0341135230
Dostawa na jutro
Nr art: 040145977
Dostawa na jutro
Nr art: 0340713753300
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0340713612200
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0418026489P
Dostawa na jutro
Nr art: JPG1119609100
Dostawa na jutro
Nr art: FA1411045
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1119608500
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0401100666
Dostawa na jutro
W silnikach spalinowych kolektor wydechowy odpowiada za odebranie spalin, będących ubocznym produktem zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w komorze spalania. W samochodzie SEAT LEON II kolektor przekazuje spaliny do dalszych elementów układu wydechowego, gdzie zostają one oczyszczone. Aby proces ten odbywał się poprawnie, potrzebna jest uszczelka kolektora wydechowego. Element ten odpowiada za szczelność połączenia kolektora z silnikiem.
Uszczelka kolektora wydechowego w silnikach stosowanych w samochodach SEAT LEON II pracuje w trudnych warunkach. Ze względu na wysokie ciśnienie robocze, temperaturę oraz wibracje, okresowo ulega zużyciu, przez co konieczna jest jej wymiana na nowy element. Wymiana polega na zdemontowaniu kolektora wydechowego, wyjęciu starej uszczelki i wyczyszczeniu powierzchni oraz założeniu nowej uszczelki. Należy zachować przy tym staranność, gdyż uszczelka musi zostać perfekcyjnie dopasowana.
Zużyta, niespełniająca swojej funkcji uszczelka kolektora wydechowego w samochodzie SEAT LEON II może generować charakterystyczne objawy. Kierowca może zaobserwować głośniejszą pracę silnika oraz obniżenie jego mocy. Niepokojące dźwięki są zazwyczaj słyszalne tuż po uruchomieniu silnika, kiedy pracuje on jeszcze na zimno. Ważnym krokiem przed podjęciem naprawy jest przeprowadzenie diagnostyki w celu ustalenia, czy uszkodzeniu na pewno uległa uszczelka, a nie sam kolektor.