Powiadom mnie o dostępności

Mechanizmy wycieraczek do RENAULT CLIO IV

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

237,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

237,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

358,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

358,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mechanizm wycieraczek ABAKUS 103-04-097

Strona zabudowy: Z przodu

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

132,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

132,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mechanizm wycieraczek TOPRAN 702 323

Strona zabudowy: Szyba czołowa pojazdu

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

263,80

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

263,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mechanizm wycieraczek ABAKUS 103-04-098

Strona zabudowy: Z przodu

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

250,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

250,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mechanizm wycieraczek METZGER 2190908

Strona zabudowy: Z przodu

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

221,94

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

221,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mechanizm wycieraczek NTY EMW-RE-010

Strona zabudowy: Z przodu

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

94,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Mechanizm wycieraczek AIC 71260

Strona zabudowy: Z przodu

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

190,65

zł/szt.

Kraków: pon. 14.04

U ciebie: pon. 14.04

190,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT CLIO IV

Rola mechanizmu wycieraczek w samochodzie RENAULT CLIO IV

Mechanizm wycieraczek RENAULT CLIO IV ma szczególne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, gdy niekorzystna pogoda często daje się we znaki kierowcom. Sprawny mechanizm pozwala zadbać o bezproblemową pracę wycieraczek, umożliwiając skuteczne usunięcie z przedniej szyby deszczu, śniegu, a nawet błota. Jazda bez sprawnych wycieraczek to ogromne ryzyko przy nieodpowiednich warunkach atmosferycznych – warto zadbać zarówno o pióra, jak i mechanizm.

Zatarty mechanizm wycieraczek w samochodzie RENAULT CLIO IV – co zrobić w takiej sytuacji?

To poważny problem, który w większości przypadków całkowicie uniemożliwia korzystanie z wycieraczek. Najczęstszym objawem jest głośne hałasowanie wycieraczek i nieprawidłowa praca, którą można zaobserwować gołym okiem. W takiej sytuacji jedynym rozwiązaniem będzie wymiana mechanizmu wycieraczek auta RENAULT CLIO IV – to dość proste zadanie, które można wykonać bez specjalistycznego sprzętu.

RENAULT CLIO IV – z jakich elementów składa się mechanizm wycieraczek?

Mechanizm wycieraczek w pojazdach RENAULT CLIO IV jest wyposażony w silnik elektryczny, przekładnię zębatą oraz układ drążków, które odpowiadają za poruszanie ramionami i piórami wycieraczek. Usterki tego mechanizmu pojawiają się stosunkowo rzadko; co istotne, częściej pojawiają się w przypadku wycieraczek tylnych, które są używane znacznie rzadziej. Mechanizm wycieraczek auta RENAULT CLIO IV to stosunkowo prosty element – bez względu na to, która część ulegnie uszkodzeniu, przywrócenie go do odpowiedniego stanu nie powinno stanowić problemu.