Powiadom mnie o dostępności

Mechanizmy wycieraczek do RENAULT CLIO IV

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z przodu, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą ...
250,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą ...
132,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą ...
94,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
354,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
245,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Rola mechanizmu wycieraczek w samochodzie RENAULT CLIO IV

Mechanizm wycieraczek RENAULT CLIO IV ma szczególne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, gdy niekorzystna pogoda często daje się we znaki kierowcom. Sprawny mechanizm pozwala zadbać o bezproblemową pracę wycieraczek, umożliwiając skuteczne usunięcie z przedniej szyby deszczu, śniegu, a nawet błota. Jazda bez sprawnych wycieraczek to ogromne ryzyko przy nieodpowiednich warunkach atmosferycznych – warto zadbać zarówno o pióra, jak i mechanizm.

Zatarty mechanizm wycieraczek w samochodzie RENAULT CLIO IV – co zrobić w takiej sytuacji?

To poważny problem, który w większości przypadków całkowicie uniemożliwia korzystanie z wycieraczek. Najczęstszym objawem jest głośne hałasowanie wycieraczek i nieprawidłowa praca, którą można zaobserwować gołym okiem. W takiej sytuacji jedynym rozwiązaniem będzie wymiana mechanizmu wycieraczek auta RENAULT CLIO IV – to dość proste zadanie, które można wykonać bez specjalistycznego sprzętu.

RENAULT CLIO IV – z jakich elementów składa się mechanizm wycieraczek?

Mechanizm wycieraczek w pojazdach RENAULT CLIO IV jest wyposażony w silnik elektryczny, przekładnię zębatą oraz układ drążków, które odpowiadają za poruszanie ramionami i piórami wycieraczek. Usterki tego mechanizmu pojawiają się stosunkowo rzadko; co istotne, częściej pojawiają się w przypadku wycieraczek tylnych, które są używane znacznie rzadziej. Mechanizm wycieraczek auta RENAULT CLIO IV to stosunkowo prosty element – bez względu na to, która część ulegnie uszkodzeniu, przywrócenie go do odpowiedniego stanu nie powinno stanowić problemu.