Powiadom mnie o dostępności

Mechanizmy wycieraczek do VW TOUAREG III

1 produkt

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M 6

Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,17

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

33,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TOUAREG III

Rola mechanizmu wycieraczek w samochodzie VW TOUAREG III

Mechanizm wycieraczek VW TOUAREG III ma szczególne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, gdy niekorzystna pogoda często daje się we znaki kierowcom. Sprawny mechanizm pozwala zadbać o bezproblemową pracę wycieraczek, umożliwiając skuteczne usunięcie z przedniej szyby deszczu, śniegu, a nawet błota. Jazda bez sprawnych wycieraczek to ogromne ryzyko przy nieodpowiednich warunkach atmosferycznych – warto zadbać zarówno o pióra, jak i mechanizm.

Zatarty mechanizm wycieraczek w samochodzie VW TOUAREG III – co zrobić w takiej sytuacji?

To poważny problem, który w większości przypadków całkowicie uniemożliwia korzystanie z wycieraczek. Najczęstszym objawem jest głośne hałasowanie wycieraczek i nieprawidłowa praca, którą można zaobserwować gołym okiem. W takiej sytuacji jedynym rozwiązaniem będzie wymiana mechanizmu wycieraczek auta VW TOUAREG III – to dość proste zadanie, które można wykonać bez specjalistycznego sprzętu.

VW TOUAREG III – z jakich elementów składa się mechanizm wycieraczek?

Mechanizm wycieraczek w pojazdach VW TOUAREG III jest wyposażony w silnik elektryczny, przekładnię zębatą oraz układ drążków, które odpowiadają za poruszanie ramionami i piórami wycieraczek. Usterki tego mechanizmu pojawiają się stosunkowo rzadko; co istotne, częściej pojawiają się w przypadku wycieraczek tylnych, które są używane znacznie rzadziej. Mechanizm wycieraczek auta VW TOUAREG III to stosunkowo prosty element – bez względu na to, która część ulegnie uszkodzeniu, przywrócenie go do odpowiedniego stanu nie powinno stanowić problemu.