15 produktów
Wybierz auto
Nr art: TOP503944
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0510450035
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04213148700001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: NTYESPBM001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET2220081
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0479502866
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET2220037
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VDOA2C53304876Z
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV20080106
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040126495
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479503157
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY3148700005
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SWA20926495
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VDOA2C53240479Z
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV20080379
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Pompka do spryskiwaczy w pojazdach BMW 2 jest ważnym elementem, mającym wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Jej zadaniem jest generowanie ciśnienia, potrzebnego do zasysania płynu do spryskiwaczy ze zbiorniczka i dostarczanie go poprzez przewody gumowe do dysz rozpylających. Za wytwarzanie ciśnienia w pompce odpowiedzialny jest silniczek elektryczny, zamontowany w pobliżu zbiorniczka.
Kiedy pomimo naciśnięcia odpowiedniej dźwigni, spryskiwacze szyb w aucie BMW 2 nie działają, jedną z możliwych przyczyn może być awaria pompki do spryskiwaczy. W takiej sytuacji zaleca się sprawdzenie, czy pompka podejmuje pracę, tzn. czy płyn kierowany jest do przewodów. Pracując, pompka wydaje charakterystyczny odgłos buczenia, którego brak może wskazywać na jej awarię. Po stwierdzeniu braku pracy pompki należy sprawdzić elementy współpracujące z nią, czyli np. bezpieczniki pojazdu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatów, konieczna może okazać się wymiana pompki na nową.
Brak natrysku płynu do spryskiwaczy na szybę może istotnie wpływać na bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Dlatego też w przypadku stwierdzenia usterki pompy do spryskiwaczy w samochodzie BMW 2, zalecana jest jej wymiana na nowy podzespół. Element ten jest stosunkowo niedrogi, a jedyną trudnością podczas wymiany jest konieczność demontażu części, utrudniających dostęp, takich jak zbiorniczek na płyn czy elementy podszybia.