Powiadom mnie o dostępności

Pompki spryskiwaczy do RENAULT MASTER

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 2, Napięcie znamionowe: 12, Artykuł uzupełniający / ...
27,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: z przodu, Tryb pracy: elektryczny, Typ pompy: Pompa jednostopnio...
42,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca...
34,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.1, Ilość połączeń: 2, Artykuł uzupełniający / informacja...
34,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Numer seryjny: ESP-RE-003
20,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.078, Tryb pracy: elektryczny, Ilość...
32,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Typ pompy: Pompa jednostopniowa, Wylot - śr. [mm]: 3.4
38,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Typ pompy: Pompa jednostopniowa
35,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.11, Ilość połączeń: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2...
114,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Typ pompy: pompa membranowa
32,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ilość biegunów: 2, Typ pompy: Pompa jednostopniowa
31,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.09, Tryb pracy: elektryczny, Ilość ...
33,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 2, Napięcie znamionowe: 12, Artykuł uzupełniający / ...
33,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Typ pompy: Pompa jednostopniowa
47,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.08, Tryb pracy: elektryczny, Ilość ...
34,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 2, Napięcie znamionowe: 12, Typ pompy: Pompa jednostopn...
27,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Pompka do spryskiwaczy w samochodzie RENAULT MASTER

Pompka do spryskiwaczy w pojazdach RENAULT MASTER jest ważnym elementem, mającym wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Jej zadaniem jest generowanie ciśnienia, potrzebnego do zasysania płynu do spryskiwaczy ze zbiorniczka i dostarczanie go poprzez przewody gumowe do dysz rozpylających. Za wytwarzanie ciśnienia w pompce odpowiedzialny jest silniczek elektryczny, zamontowany w pobliżu zbiorniczka.

RENAULT MASTER – objawy uszkodzenia pompki do spryskiwaczy

Kiedy pomimo naciśnięcia odpowiedniej dźwigni, spryskiwacze szyb w aucie RENAULT MASTER nie działają, jedną z możliwych przyczyn może być awaria pompki do spryskiwaczy. W takiej sytuacji zaleca się sprawdzenie, czy pompka podejmuje pracę, tzn. czy płyn kierowany jest do przewodów. Pracując, pompka wydaje charakterystyczny odgłos buczenia, którego brak może wskazywać na jej awarię. Po stwierdzeniu braku pracy pompki należy sprawdzić elementy współpracujące z nią, czyli np. bezpieczniki pojazdu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatów, konieczna może okazać się wymiana pompki na nową.

Wymiana pompki do spryskiwaczy w samochodzie RENAULT MASTER

Brak natrysku płynu do spryskiwaczy na szybę może istotnie wpływać na bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Dlatego też w przypadku stwierdzenia usterki pompy do spryskiwaczy w samochodzie RENAULT MASTER, zalecana jest jej wymiana na nowy podzespół. Element ten jest stosunkowo niedrogi, a jedyną trudnością podczas wymiany jest konieczność demontażu części, utrudniających dostęp, takich jak zbiorniczek na płyn czy elementy podszybia.