24 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040124341
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510450019
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FASFT94907
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 042260924341
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479700132
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: NTYESPRE001
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ABA10302012
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ABA10302020
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SKV15SKV011
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SKV15SKV012
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY16148709001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ENERGYPS0008
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV46080012
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV46080010
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479700174
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ERR465036
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ERR465040
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0510450018
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT94911
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: HEL8TW006848141
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Pompka do spryskiwaczy w pojazdach RENAULT TWINGO I jest ważnym elementem, mającym wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Jej zadaniem jest generowanie ciśnienia, potrzebnego do zasysania płynu do spryskiwaczy ze zbiorniczka i dostarczanie go poprzez przewody gumowe do dysz rozpylających. Za wytwarzanie ciśnienia w pompce odpowiedzialny jest silniczek elektryczny, zamontowany w pobliżu zbiorniczka.
Kiedy pomimo naciśnięcia odpowiedniej dźwigni, spryskiwacze szyb w aucie RENAULT TWINGO I nie działają, jedną z możliwych przyczyn może być awaria pompki do spryskiwaczy. W takiej sytuacji zaleca się sprawdzenie, czy pompka podejmuje pracę, tzn. czy płyn kierowany jest do przewodów. Pracując, pompka wydaje charakterystyczny odgłos buczenia, którego brak może wskazywać na jej awarię. Po stwierdzeniu braku pracy pompki należy sprawdzić elementy współpracujące z nią, czyli np. bezpieczniki pojazdu. Jeżeli nie przyniesie to rezultatów, konieczna może okazać się wymiana pompki na nową.
Brak natrysku płynu do spryskiwaczy na szybę może istotnie wpływać na bezpieczeństwo jazdy, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Dlatego też w przypadku stwierdzenia usterki pompy do spryskiwaczy w samochodzie RENAULT TWINGO I, zalecana jest jej wymiana na nowy podzespół. Element ten jest stosunkowo niedrogi, a jedyną trudnością podczas wymiany jest konieczność demontażu części, utrudniających dostęp, takich jak zbiorniczek na płyn czy elementy podszybia.