Powiadom mnie o dostępności

Gumy (tuleje) stabilizatora do CITROËN C5 I

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 39, Ciężar [kg]: 0.07, średnic...
27,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 509483, Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 23.5, Rodzaj mocow...
17,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ilość na oś: 2, Rodzaj mocowania: podstawa gumo...
16,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, średnica wewnętrzna [mm]: 24.5
12,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKFVKDS353021

SKF VKDS 353021

22,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.0735, Materiał: Guma / metal, ś...
17,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna 1 [mm]: 23.5, Grubość 1 [mm]: 39
29,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 23.5, Rodzaj mocowania: Poduszka gumowa
39,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Materiał: Guma / metal, średnica wewnętrzna [mm...
20,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Wysokość [mm]: 42, Długość całkowita [mm]: 3...
37,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 0.099, średnica wewnętrzna [mm]: 23.5, Rodzaj mocowa...
13,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 509490, Strona zabudowy: Oś przednia, średnica wewnętrzna [mm]: 24.5, Rodzaj mocow...
23,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT18082

FAST FT18082

Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 50, średnica wewnętrzna [mm]: 2...
15,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Wymagana ilość: 2, średnica wewnę...
19,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.0735, Materiał: Guma / metal, ś...
18,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CITROËN

Guma stabilizatora w samochodzie CITROËN C5 I – co to?

Guma stabilizatora w autach CITROËN C5 I jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.

Jak wymienić gumę stabilizatora w samochodzie CITROËN C5 I?

Wymiana gumy stabilizatora w samochodach CITROËN C5 I nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.

CITROËN C5 I – kiedy należy wymienić gumę stabilizatora?

Gumę stabilizatora w autach CITROËN C5 I należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach CITROËN C5 I to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.