4 produkty
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
11,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
11,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04702005277
Dla numeru oe: 96089106
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
25,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
23,99
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG60235
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Materiał: Metal
20,90
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
20,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Guma stabilizatora w autach CITROËN XANTIA jest inaczej nazywana tuleją stabilizatora. Do zadań tego elementu należy zapewnienie stabilności drążka oraz tłumienie drgań powstających podczas jazdy. To niewielki komponent, który ma niebagatelne znaczenie pod względem komfortu prowadzenia samochodu. Z tego względu powinien być wykonany z materiałów wysokiej jakości, by móc skutecznie spełniać swoje funkcje przez długi czas.
Wymiana gumy stabilizatora w samochodach CITROËN XANTIA nie jest skomplikowanym zadaniem – bez problemu można się tego podjąć na własną rękę. W pierwszej kolejności należy unieść samochód i zdemontować obejmy, a następnie wyjąć gumowe tuleje. Po tym etapie można przystąpić do montażu nowych gum stabilizatora. Należy pamiętać, aby zawsze wymieniać je parami w celu zapewnienia poprawnej pracy układu zawieszenia.
Gumę stabilizatora w autach CITROËN XANTIA należy wymienić w momencie zauważenia pogorszenia precyzji prowadzenia samochodu. Brak stabilności podczas jazdy może być odczuwalny nie tylko podczas pokonywania zakrętów, lecz także na prostej drodze. Kolejnym sygnałem może być charakterystyczne „postukiwanie” nasilające się podczas jazdy po drodze gruntowej lub po asfalcie o gorszej jakości. Wymiana gum stabilizatora w samochodach CITROËN XANTIA to koszt rzędu 30–60 złotych za sztukę. Nie jest to duży wydatek – warto zatem robić to dostatecznie często, aby móc zachować stabilność zawieszenia, a tym samym pełen komfort jazdy.