Powiadom mnie o dostępności

Łączniki stabilizatora do CHEVROLET VOLT Volt II

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z obu stron, Oś przednia, Długość [mm]: 300, Wymiar gwintu: M12x1,75, Materiał...
68,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 340, rura o śr. [mm]: 29, Wymiar gwintu: M12x1,75, Materiał: tworzywo sztuczne, P...
42,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET

Łącznik stabilizatora do samochodu CHEVROLET VOLT Volt II – stabilne pokonywanie zakrętów

Łącznik stabilizatora do samochodu CHEVROLET VOLT Volt II spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.

Jak często należy wymieniać łącznik stabilizatora w samochodzie CHEVROLET VOLT Volt II

Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu CHEVROLET VOLT Volt IIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.

Jakie objawy daje zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie CHEVROLET VOLT Volt II

Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie CHEVROLET VOLT Volt IIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie CHEVROLET VOLT Volt II będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.