6 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
40,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
40,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Średnica [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
31,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKDS344016
Pręt/rozpórka: Drążek wahadłowy
39,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2123EQ
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.23
Rozwiń więcej danych
43,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
43,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA83948122
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
43,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADM58547
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
37,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łącznik stabilizatora do samochodu FORD RANGER IV spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu FORD RANGER IVszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FORD RANGER IVobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FORD RANGER IV będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.