46 produktów
Wybierz auto
Nr art: FES2123TT9F
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040127524
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03593986201
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SKFVKDS444008
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT20584
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JAV106282
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SID4260
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM9030134
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM9030010
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: KAM9030133
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SRL2071735
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MONL16626
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TRWJTS1322
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GSPS050154
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FES2123TRR
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0369VKDS344009
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041849398681
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041849400681
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 04115112528
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 04115112525
Dostawa na środę, 3 lipca
Łącznik stabilizatora do samochodu FORD TRANSIT VI spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu FORD TRANSIT VIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FORD TRANSIT VIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie FORD TRANSIT VI będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.