6 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
Rozwiń więcej danych
58,03
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
58,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 244
Rozwiń więcej danych
48,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
48,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
20,83
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
20,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 244
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
43,07
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
43,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 2
Gwint zewn. [mm]: M10x1,25
Rozwiń więcej danych
42,24
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
42,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łącznik stabilizatora do samochodu SUBARU BRZ spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu SUBARU BRZszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUBARU BRZobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUBARU BRZ będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.