5 produktów
Wybierz auto
Producenci
FES0523PC
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.28
Rozwiń więcej danych
39,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
39,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS3085838
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 350
Rozwiń więcej danych
51,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY33160600015HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 350
Rozwiń więcej danych
87,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET53078108
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
97,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
97,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELTC7029
Pręt/rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
81,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łącznik stabilizatora do samochodu SUZUKI SWIFT VI spełnia wyjątkowo ważną funkcję w trakcie pokonywania zakrętów. Siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach prowadzi do utraty przyczepności kół znajdujących się po wewnętrznej stronie łuku. Dzięki obecności łącznika stabilizatora, łączącego stabilizator z zawieszeniem, wszystkie koła mogą zachować kontakt z nawierzchnią w trakcie jazdy w zakręcie, co przekłada się na utrzymanie bezpieczeństwa jazdy i panowania nad samochodem.
Jazda po nierównych drogach prowadzi do wybicia pracujących elementów łącznika stabilizatora. Żywotność łączników stabilizatora do samochodu SUZUKI SWIFT VIszacuje się na około 60-80 tysięcy kilometrów, jednak w przypadku agresywnego pokonywania zakrętów, częstej jazdy po zniszczonej nawierzchni, lub po prostu zakupu niskiej jakości podzespołów, wymiana łączników stabilizatora może być konieczna nawet co 10-20 tysięcy kilometrów.
Zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUZUKI SWIFT VIobjawia się poprzez znaczny spadek precyzji prowadzenia, który jest odczuwalny zarówno na prostej, jak i w zakrętach. Da się zaobserwować wówczas tzw. myszkowanie, a także problemy z utrzymaniem prawidłowego toru jazdy. Dodatkowo zużyty łącznik stabilizatora w samochodzie SUZUKI SWIFT VI będzie wydawał stukot podczas jazdy po zniszczonej nawierzchni.