Powiadom mnie o dostępności

Szpilki, śruby, nakrętki kół do FORD TOURNEO COURIER

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna, Oś przednia, Grubość [mm]: 31, Gwint wewnętrzny [mm]: M 12 x 1,5, Ro...
32,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Oś przednia, Grubość [mm]: 15, Ciężar [kg]: 0.022, Gwint wewnętrzn...
11,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Oś przednia, Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1,5 vz, Rozmiar klucza: 19, ...
21,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Szpilki do samochodu FORD TOURNEO COURIER – niezbędne, aby osadzić koło na piaście

Szpilki pozwalają prawidłowo zamontować koło w samochodzie FORD TOURNEO COURIER. Z uwagi na pracę, jaką szpilki wykonują w trakcie obrotu koła, z czasem będą wymagać wymiany. Zużywający się gwint oraz korozja mogą doprowadzić do konieczności zakupu nowych elementów. Dobrym rozwiązaniem jest wymiana, zanim pojawią się problemy z ich pracą, które mogą uniemożliwić odkręcenie koła w przypadku np. przebicia opony.

Śruby kół do samochodu FORD TOURNEO COURIER – pewne przymocowanie koła

Śruby kół do auta FORD TOURNEO COURIER umożliwiają przykręcenie koła bezpośrednio do piasty. Z czasem śruby wkręcone w otwory piasty mogą się zapiekać, co przyspiesza zużycie ich gwintu i powoduje konieczność wymiany ich wymiany. Nowe śruby kół do FORD TOURNEO COURIER pozwolą przywrócić pewne mocowanie koła oraz uniknąć problemów z jego odkręcaniem.

Nakrętki kół do samochodu FORD TOURNEO COURIER pozwalają zabezpieczyć koła osadzane na szpilkach

Nakrętki kół do samochodu FORD TOURNEO COURIER przykręcane na końcówkę szpilki również są narażone na uszkodzenie gwintu. Może być ono spowodowane naturalnym zużyciem podczas pracy. Nowe nakrętki koła do auta FORD TOURNEO COURIER będą niezbędne, jeżeli nakrętki w starym komplecie zaczynają sprawiać problemy podczas zdejmowania i zakładania kół.