16 produktów
Wybierz auto
MEY1006500005
Felga, ilość otworów: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 27.5
Rozwiń więcej danych
180,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
180,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211006520001
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
151,70
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
151,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211147500001
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
135,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
135,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1151401200
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
139,12
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
139,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90503
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]: 64
Rozwiń więcej danych
132,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
132,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
12,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
12,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
13,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
13,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
162,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
162,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1782A1MF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.96
Rozwiń więcej danych
225,58
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
225,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90100
Ilość zębów: 36
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
145,57
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
145,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
213,24
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
213,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1151401900
Felga, ilość otworów: 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Rozwiń więcej danych
255,15
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
255,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES1782A2MR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 1.545
Rozwiń więcej danych
170,62
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
170,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV105218
Strona zabudowy: Oś tylna
110,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
110,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ55010905901
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość [mm]: 90
Rozwiń więcej danych
55,51
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
55,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ65010000101
Strona zabudowy: Oś tylna
13,06
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
13,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie AUDI A1 8X wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu AUDI A1 8X nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu AUDI A1 8X przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie AUDI A1 8X nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.