11 produktów
Wybierz auto
04213003122101
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
243,48
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
243,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04999430016
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
59,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503356
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
97,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
97,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213003431101
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
123,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
123,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1441400300
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
240,11
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
240,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA90296
Ilość zębów: 30
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
117,00
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
117,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP500633
Felga, ilość otworów: 5
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Rozwiń więcej danych
216,05
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
216,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
252,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
252,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
133,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
133,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04213003431101S
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
148,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
148,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132803
Ilość zębów: 30
Strona zabudowy: Oś tylna
Rozwiń więcej danych
157,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
157,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie BMW 5 E39 wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu BMW 5 E39 nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu BMW 5 E39 przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie BMW 5 E39 nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.