11 produktów
Wybierz auto
04694429010
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
269,05
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
269,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPKK19017
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
178,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
178,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510331010
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm]: 56
Rozwiń więcej danych
253,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
253,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES2082CARR
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.8
Rozwiń więcej danych
291,83
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
291,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV419017
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
231,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
231,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426KK29010
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
244,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
244,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04694419017
Strona zabudowy: Oś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Rozwiń więcej danych
190,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
190,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES2082CARF
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 3.74
280,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
280,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV429020
Średnica wewnętrzna [mm]: 29
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
232,16
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
232,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV429007
Strona zabudowy: Oś tylna
Ilość zębów, obręcz abs: 47
Rozwiń więcej danych
261,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
261,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV429010
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica zewnętrzna [mm]: 86
Rozwiń więcej danych
299,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
299,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiana piasty koła nie jest czynnością serwisową, którą w samochodzie CHRYSLER VOYAGER IV wykonuje się często. Niemniej, ten element ulega zużyciu eksploatacyjnemu i jest podatny na negatywne działanie czynników atmosferycznych i związków chemicznych, z którymi ma kontakt podwozie samochodu. Piasta, wraz z łożyskiem, łączy koła z resztą konstrukcji pojazdu. To na piaście osadzone jest koło i dzięki niej może się obracać.
Raporty serwisowe samochodu CHRYSLER VOYAGER IV nie sugerują konkretnego przebiegu, po którym należy wykonać wymianę piasty. W niektórych egzemplarzach pojazdu piasta zużywa się już po ok. 150 tys. kilometrów, w innych kwalifikuje się do wymiany po 300 tys. km lub później. Kluczem nie zawsze jest jednak sam przebieg, ale także warunki przechowywania auta oraz to, czy jego podwozie jest regularnie konserwowane. Warto sprawdzać stan piast samochodu CHRYSLER VOYAGER IV przy każdym większym przeglądzie lub np. przy wymianie opon. Po zdjęciu kół warto wówczas wyczyścić piastę. Dobrą okazją do tego jest też wymiana tarcz hamulcowych.
Zły stan piasty koła w samochodzie CHRYSLER VOYAGER IV nie zawsze wiąże się z konkretnymi objawami, odczuwalnymi podczas jazdy. Właśnie dlatego tak ważne jest regularne kontrolowanie jej stanu przy okazji przeglądów. W skrajnych wypadkach kierowca może jednak odczuć uszkodzenie piasty. Alarmujące mogą być hałasy wydobywające się z okolicy koła podczas jazdy. Większy niż zwykle szum czy też metaliczne odgłosy przy skręcaniu nie muszą, ale mogą sugerować zarówno awarię łożyska koła, jak i samej piasty. Weryfikacji warto dokonać w warsztacie, jednak wizualne zużycie piasty i silna korozja mogą świadczyć o tym, że jej wymiana będzie zasadna.